Träning

Kan knappt gå idag haha. Har såå jäkla ont i baksida lår & röv. Går som att man har skitit ner sig.

Imorgon åker jag & M bort i några dagar. Passade på att köra biceps, axlar och lite mage ikväll. Hur jag ska kunna ta hand om mitt barn imorgon vet jag inte ! Får hoppas att jag inte får liika mycket träningsvärk.

För ca 1 år sedan var kroppen en aning slappare. Jag är fortfarande slapp men inte lika tycker jag.. Orkar att göra grejer jag aldrig har orkat, inte ens innan graviditeten ! Har heller aldrig tränat som jag gör nu. Att träna hemma funkar fint för mig :), Finns ingen tid till att ta sig till ett gym om dagarna i alla fall.

Som sagt, ca 1 år mellan bilderna. Man får vara glad för det lilla :) men intefan är man stark haha.. Men det här är bara början :)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback